Klachten

Uiteraard produceren en leveren wij uw kozijnen met de grootst mogelijke zorg. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan zullen we u zo goed mogelijk helpen. Voor klachten verzoeken we u ten alle tijden een email te sturen naar info@kozijnleverancier.nl.

Deze email dient in ieder geval volgende informatie te bevatten:

  1. Ordernummer van uw bestelling
  2. Positienummer van het kozijn, deze vindt u op je bestelling. (Anders weten we niet welk kozijn het betreft)
  3. Adres waar het kozijn zich bevindt
  4. Duidelijke beschrijving van de klacht (hij is stuk, kunnen we helaas niet zoveel mee)
  5. Datum dat de klacht is waargenomen
  6. Foto’s van de schade of van de klacht
  7. Beschrijving hoe de klacht aan het licht is gekomen (bijv. bij het sluiten van het raam)
  8. Overige informatie die van belang kan zijn
Retourneren

Aangezien de producten op maat zijn gemaakt, is het wettelijke retourrecht niet van toepassing. Uitzondering hierop is een product wat gebrekkig of niet compleet is (door toedoen van kozijnleverancier.nl) en niet kan worden hersteld door onze servicedienst.